pirmdiena, 2011. gada 22. augusts

Brīnišķīgo sajūtu darbnīca pie Laines....

Laine! Visukārt vislielākais Tev paldies per brīnišķīgo sajūtu darbnīcu Zaubes mežiņā!!! Šis bija otrs pasākums manā šīs-vasaras beigu kalendārā no - obligāti - uzreiz aiz Dabas koncertzāles! Kā teicu čalojot ar meitenēm - sajūta - kā starp savējiem.. Tā kā vairāk līdz šim nodarbojos ar lietu radīšanu nekā ar blogu lasīšanu un blogošanu, man bija prieks uzzināt par tik daudz skaistiem cilvēkiem un tīmekļa albūmiem, kurus visus vēl nemaz neesmu atklājusi... Vairākkārt pārtinu visas dienas filmiņu turp un atpakaļ.... Neko mazāk es gaidījusi nebju - jūs esat lieliskas visas kā viena un katra par sevi!!! Paldies par neaizmirstamiem brīžiem... Būs tagad garajos ziemas vakaros ko atminēties... Sveiciens, Cilvēka Mazulim, kas ziemā būs tepat kaimiņos.. :) Ielūkoties pasākumā var šo te burvīgo meiteņu acīm: http://pieineses.blogspot.com/2011/08/satiksanas.html
un
http://jakadela.blogspot.com/2011/08/blogotajas-mezaka-ogotajas.html

5 komentāri:

Aija Elliņa teica...

Paldies arī Tev par draudzīgajiem smaidiem un iespēju iepazīties ar Tavu blogu (kuru iepriekš kaut kā nebiju pamanījusi) un paldies par brīnišķīgo vaska krītiņu, man jau te pulciņš ''gleznu'' ar to ir sazīmētas :)

...ar cieņu un smaidu,.. teica...

Jāāā!!!:) patiesi !!! Krītiņš tieši tik skaists, lai negribētos to nemaz dot "krītošanai" :)
Un bumbieri burciņā (kaut nepagaršoju, jo vienkārši augļus ēdu tikai svaigus) - manai fotogrāfa acij ļoti patika.. tas nomizojums un mazais bumbier izmērs:) Es uz reiz iztēlojos cik ļoti ātri - vēderos pazustu tāds gardums mūsmājās. Bet es tikai skatītos:)

Inese teica...

man arī bija patiess prieks no sākuma iepazīties klātienē un tikai tad virtuāli :)))
Lai jauka darbošanās un virtuāli tepat jau vien visas esam :D

Inese teica...

...nu jutu takš, ka kaut ko aizmirsu pateikt - liels, liels paldies par skaisto taurenīti (man tik bail, ka tas nekad nezīmēs, jo ir tiiik skaists!!!)

Laine teica...

Mūsu krītiņi jau iemēģināti! mums kaut kā trīs trāpījušies - tā nu divi tika bērniem un viens man! :D Es sevišķi fanoju par opciju uzzīmēt varavīksni vienā rokas vilcienā! Super!