piektdiena, 2012. gada 29. jūnijs

Palīgo, palīgo....

Ieraksts īpaši tiem, kas sailgojušies pēc kādas bildes manā bloglandē... :)

Šogad bijām līgotaji Jāņa ielā - ģimenes lokā....
Mammīte, kā vienmēr bija pacentusies, lai pārsteigtu savus līgotajus ar kičīgām un košām saktam, kuru neatļāvos noņemt arī Jāņu dienā, kā man tā patika!!!! 
Bija kāds jaunatklājums - iesaku pamēģināt šo brīnišķīgo garšu kombināciju - zemenes + zaļais pesto siers!!!!
Es uzstājos ar bagatīgām, sātīgām zivju uzkodām, no visa tālāk minetā man iznāca 2 šādas plates, no katra veida 24gab. (naudiņā parēķināju ~8Ls, tas ir ~0,11Ls/gab.) !!!Gan Bei, līdzīgas uzkodas piedavā 0,50-0,65Ls/gab.!!!..... Ak, cik es ekonomiska! :):):)
  Izteikts līderis - kā labakā tika novērtēta šī uzkoda - olu krēms (3olas, majo un nedaudz filadelfija, kas palika no laša uzkodas), Viči sarkanā siļķe (1 iepakojums), dekoram - kapers un dille.
Otrais labākais - Klasiskā siļķe (Viči, 1 mazais iepakojums), Daugavas siera bumbas ar zaļumiem (mazais iepakojums), Olīve (ITLV 1 bundžiņa)
Man un visiem par brīnumu laša uzkoda - lasis(200g),1 mazais gurķis un filadelfijas siers(1/2 no iepakojuma) - šķita visparastākā kombinācija -  nothing special.... Bet tomēr skaisti un garšīgi!
 Maizīti iegadājos Stockman veikalā, vienu iepakojumu apaļo un vienu kantaino. Zinu, ka ir arī SKY un Rimi veikalos, bet nedaudz dārgak. 
Kulināras izvirtības turpinās!

Nav komentāru: