piektdiena, 2013. gada 15. februāris

Mirklis Indijas... Tamatar paneer malai...

Es smaidu... Smaidu, jo tas notiek... 
Es sūtu Viņam sajūtu, Viņš atbild... Izdara tā, lai man pat šauba nerastos, ka zinu kas un kad ir jadāra.... Šis notikums risinājās ar Viņa svetību...
Pagājušajā nedēļā jutu spēcīgu vēlmi, pēc indiešu virtuves labumiem, taču veselība liedza izbraukumu līdz Rīga Plaza baudīt "Garuda" gardumus. Veselība labojās - vēlme nemazinajās, bet saslima šoferītis.
Nedēļas otrajā dienā devos pie savas friziermākslinieces Lailas un saruna mūs jauši ieveda ajūrvēdas gatavošanas mākslā. Laila laipni padalījās ar personīgo pieredzi un ieteica izmēģināt sev zināmo panīra (indiešu mājas siera) recepti - 3L piena + 1L kefīrs (pārējie varianti ir kā skābinātāju izmantot citronu sulu vai citronskābi). Paldies, Lailiņ'! Turpmāk vienmēr izmantošu šo recepti!
Trešdienā ļāvos filca un zīda šķiedru burvībai kopā ar Ievu, atklājot sev jaunas patīkamas izjūtas šajā bezsteigas procesā. 
Pirms tam pie brokastu tases noskaidrojot sev vienmēr aktuālos gatavošanas jautājumus, jo man ir brīnišķīgs draugs, kam lūgt padomu... 
Paldies, Ieviņ', par palienēto grāmatiņu, tas ir tieši tas, kas bija nepieciešams - redzu jau vēl pēris izmēģinājuma cienīgas receptes piem. Alu paratha, Alu kofta, u.c.! 
Un lūk arī visa nedēļu garā procesa rezultāts papildināts ar Simonītes Indijas mīlestības ceļojumu sveicieniem ... 
Glāzē - pienā vārīta garšaugu tēja - no Indijas, no Simonas, par ko jau esmu teikusi neskaitāmus pateicības vārdu un saku vēlreiz, jo tā ir īpaša....
Tik skaisti! 
Un pasakaini gardi!
Tā nu - pirmo reizi ir tapis mans iemīļotākais indiešu ēdiens - panīrs ar tomātiem...
Paldies, Dieviņ', ka devi man iespēju!
Pateicībā - es pratu to izmantot.

2 komentāri:

Aija Elliņa teica...

Šķiet, ka labi Tevi saprotu- kulināriski un dvēseliski :))))

santini teica...

Aijiņ! Jau no pirmās tikšanās sajutu devēselisku saikni mūsu starpā.... Skaistu Tev dienu! :)