piektdiena, 2011. gada 23. decembris

Svētku našķis....

Jau rudenī "iepinoju" šo te brīnišķīgo ideju ar domu par Z-svētkiem...
Pagājušajā nedēļā sasitu plaukstas, kad atvēru IKI avīzi kur ieraudzīju piemērotas končas! 
Lūk kas un no kā mums sanāca! 
 
 
 
Madara (cerams veiksmīgi) saņemā šo kārumu kopā ar manu svētku paciņu... Inesi sastapu un cienāju ar savu kārumu pirmdienas vakara "Viegli" koncerta darbnīcā! Patika!? 
Man ļoti patīk saldā un sāļā kombinācija + pekānrieksts....
Kopā ar gardu tēju - ziemīgi...

2 komentāri:

Madara teica...

kolosāls našķis. saņēmu un visi veseli bija :D paldies. man ar šī kombinācija tā iegaršojās, ka gribu iemēģināt pati. kaut kas neparasts bet gards. un tašiņa vienkārši kolosāla. es tieši meklēju sev somā ko nēsāt līdzi, jo ar vienu kas man ir bija par maz. otrs bija dabai nedraudzīgais maisiņš. un te šitik liela, ietilpīga un manās krāsās piedevām. super. esmu ļoti priecīga :))))

Inese teica...

jā, jā - es ar pie tā našķa tiku pavisam viegli un negaidīti :)))
Ļoti labs, man arī patika tieši tas nestandarta sāļā un saldā sajaukums (mans puika gan noraustīja degunu ar tekstu: "Kas tas ir?", bērni, ko tiem padarīsi - jaunības maksimālismā ir tikai balts un melns, salds un sāļš, bet ne abi kopā :D)