svētdiena, 2011. gada 4. septembris

Atmiņas spēle

Projekts kādu laiku atpakaļ jau bija noskatīts, bet jau piemirsts, taču pēc Pinterest apmeklējuma, radās nepārvarama vēlme to īstenot! Kur nu vēl labāks iemesls, kā draugu meitiņas Zetes vārda diena!
Izmantotie materiāli - krāsaini audumu atgriezumi, filca loksnes, diegs un šujmašīna. Rāmīšus rakstainajai pusei greizu ar tapešu nazi. Kartīšu izmēri 7x7cm.
Prieks, par izdevušos ģimenes spēli! Patīk - kā lieliem, tā maziem! Taisīšu arī savējiem!

6 komentāri:

Aija Elliņa teica...

Ļoti forša spēle! :) Un gaviļniecei skaists un neparasts vārds! :)

Ieva teica...

paldies, Santiņ, nu man viss tapa skaidrs :)

Laine teica...

Sakārdināji tu mani ar šito spēli!

santini teica...

Tāds arī bija mans mērķis... :D

agnese teica...

Jā! Šitā ir baigi labā spēle! Atceros to no bērnības! Un, ja vēl no auduma un paštaisīta, tad vispār ideāla :)
Es arī par šo spēli daudz domāju, bet mani bērni vēl pagaidām tai ir par mazu...

Daiga teica...

pievienojos, dikti laba manta :)